Sterk vekst for CogitalGroup

Sterk vekst for CogitalGroup

Årsrapporten fra den internasjonale forretningsgruppen CogitalGroup ble sluppet i dag.
Den rykende ferske rapporten forteller om rask vekst – og store ambisjoner.

CogitalGroup kan vise til en omsetning på £453 millioner og en EBITDA på £68 millioner, en økning på henholdsvis 64 og 63 prosent siden oppstarten for to år siden. Mye takket være ny teknologi og nære relasjoner til kundene.

– I Azets er vi stolte av å være en del av CogitalGroup, som på kun to leveår har levert imponerende resultater. Å være en del av CogitalGroup skaper vekst for Azets og nye muligheter for våre ansatte, sier Roar Wiik Andreassen, CEO i Azets.

Varsler flere oppkjøp

I likhet med CogitalGroup som helhet, har Azets en klar ambisjon om å vokse både organisk og igjennom strategiske oppkjøp som tilfører selskapet ny kompetanse.

– Så langt har hele 14 selskaper blitt en del av Azets. Det ligger i kortene at det blir flere, varsler Andreassen.

FAKTA: Dette er CogitalGroup

CogitalGroup er en teknologidrevet, internasjonal gruppe for forretningstjenester som ble etablert i august 2016. Gruppen består av nordiske Azets og britiske Baldwins og Blick Rothenberg. Selskapene i CogitalGroup levererer kritiske forretningstjenester, BPO og rådgivningstjenester til et bredt spekter av virksomheter i Norden og Storbritannia.

CogitalGroup i tall:

• £453 millioner i omsetning
  • £68 millioner i EBIDTA
  • 90000 kunder
  • 6000 ansatte
  • 177 kontorer
  • 7 land

For henvendelser, ta gjerne kontakt med:

CMO Helena Julusmoen: +47 975 73 372 eller e-post helena.julusmoen@azets.com. Corporate Content Manager Sindre Fjærtoft: +47 95899684 eller e-post sindre.fjartoft@azets.com

Azets er et teknologidrevet kunnskapshus med røtter i Norden. Med flere enn 80 lokale kontorer i hele Norden, betjener våre 3.000 ansatte flere enn 20.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer.

Vi har spesialisert oss på å løse forretningskritiske oppgaver, slik at kundene våre kan jobbe raskere, bli mer fleksible og fokusere på kjernevirksomheten.

Azets. Less hassle. More value.

REGNSKAP | LØNN | HR | TEKNOLOGI | RÅDGIVNING | BEMANNING.

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte