Pressemelding -

ComAround arrangerer Self Service Inspiration Day i forbindelse med Self Service Awards 2014

Den 30. oktober avholdes det femte Self Service Awards på Cirkus på Kungliga Djurgården i Stockholm. Arrangementet, som påskjønner organisasjonene og individene som på forskjellige måter har lykkes best med supportarbeidet ved hjelp av ComArounds selvbetjeningstjeneste, etterfølger i år Self Service Inspiration Day.

Self Service Inspiration Day er en hel dag med forelesninger, praktiske eksempler, workshops og erfaringsutvekslinger. Stedet er Hotell Hasselbacken på Djurgården i Stockholm, 30. oktober. Dagen ledes av Göran Adlén, som er trendanalytiker, forfatter og en av Sveriges mest brukte forelesere. Vi får lære om trendspottingen hans , og vi får praktiske eksempler og foredrag av Ann-Marie Ovin, CIO i Advokatfirman Vinge, og Årets Servicedesk Manager Daniel Wåg fra Systembolaget. Om ettermiddagen blir det blant annet samtaler om markedsføring av Self Service i organisasjonen og kreative workshops sammen med ComArounds utviklere.

Om kvelden avholdes Self Service Awards 2014 på Cirkus på Djurgården. Arrangementet holdes for femte år på rad. Det er en  påskjønnelse for organisasjonene og individene som har lykkes best med å støtte og effektivisere supportarbeidet ved hjelp av ComArounds selvbetjeningstjeneste i løpet av det siste året. Årets kategorier er Årets strategiske support, Årets migrering, Årets nykommer og Årets Self Service Star. Den siste kategorien ble lansert i 2013 for å løfte frem individene og gi en pris til den personen som med en spesiell prestasjon har gjort arbeidet med selvbetjening til en suksess i organisasjonen.

Vi er stolte over å kunne presentere årets Self Service Awards-jury, som har lang erfaring med support og Self Service. Lars-Ola Lundqvist er ny juryformann. Han er administrerende direktør hos Support Services Institute (SSI) i Sverige. Juryens øvrige medlemmer er Jaana Strand, stedfortredende juryformann og en av ComArounds grunnleggere, Sebastian Teeling, instruktør/prosjektleder hos ComAround i Sverige, og Per-Kristian Nyborg, som er instruktør/prosjektleder hos ComAround i Norge.

Den 23. september presenteres de nominerte, og vinnerne kåres den 30. oktober på Cirkus på Kungliga Djurgården i Stockholm.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du se www.comaround.no eller kontakte:

Prosjektleder Self Service Awards 2013, ComAround
E-post: therese.w@comaround.se

• Data, telekom, IT

• self service awards

Om ComAround

ComAround er en internasjonal gasellebedrift som har spesialisert seg på Zero Level-support. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte nettbaserte selvbetjeningstjenester som gjør at alle som jobber med en digital enhet, raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Døgnet rundt, året rundt, løser ComAround Zero™ problemer og svarer på spørsmål hos våre kunder i over 100 land.