Vårens viktigste konferanse om digitalisering?

Av Ann Kristin Aannerud, seniormarkedsfører i SAP

SAP Innovation Forum er en årlig tradisjon der innholdet og opplegget tiltrekker seg mange av de samme gjestene år etter år. Det er nærliggende å tro at dette er fordi de føler at foredragsholderne leverer verdien og innsikten som forsvarer det å være borte fra kontoret en hel dag.

I år arrangeres den kostnadsfrie konferansen 12. april på Ullevål Business Class i Oslo. Foruten toppledelsen, passer konferansen for de som vil lykkes bedre med:

• Salg og markedsføring
  • HR
  • Finans
  • IT
  • Innkjøp

Agendaen er nesten komplett, se den her.

Historisk raske endringer

Årets røde tråd er digitalisering. Denne fundamentale endringen er langt mer enn et hypet buzzord, det er et paradigmeskifte som endrer virksomheter og samfunnet foran øynene på oss. Nyvinninger, arbeidsformer i endring, mer komplekse utfordringer og nye typer krav og behov gir raskere omveltninger. Endringene skjer nærmest i en «hyperlapse»-modus. De påvirker oss alle i en eller annen grad. Digitalisering erstatter unødvendige mellomledd slik at kunden får det enklere og bedre. Den økonomiske gevinsten kommer ofte til både kjøper og selger.

Vær blant de første som sikrer seg plass på konferansen

Spennende agenda, innovativt utstillingsområde

Som vanlig vil agendaen spekkes med spennende faglig innhold om hva som blir viktig i årene som kommer. Vi har en lagoppstilling med foredragsholdere som vi med rette kan skryte av. Blant mange godbiter kan man nyte spennende foredrag fra:

• Adidas
  • IDC
  • Plan International
  • Orkla
  • Axfood
  • Norsk Hydro
  • Aker Solutions

………. Og mye mer som vi gleder oss til å fortelle deg om. Vi er trygge på at konferansen blir full i år også. Det kan være smart å sikre seg plass allerede nå!

Meld deg på her

• Data, telekom, IT