TargetEveryOne: Avtale med Hamar Media

TargetEveryOne har nå inngått en avtale med det norske mediekonsernet Hamar Media AS. Avtalen innebærer at Hamar Media både blir en viktig kunde, i tillegg til å bli en forhandler av TargetEveryOnes produkter i det norske markedet.

Hamar Media er et av innlands-Norges største selskap innenfor kommunikasjon og nyheter. I løpet av en vanlig dag distribuerer Hamar Media publikasjoner og tjenester til ca 150 000 mennesker. Bransjen er i rask endring, og Hamar Medias kunder, som dekker et område fra Trysil til Lillestrøm, har nå tilgang til et moderne verktøy for effektivt å kommunisere med sine sluttbrukere.

TargetEveryOne har også inngått en partneravtale med Hamar Media.

"TargetEveryOne er utvilsomt den multikanalløsningen som våre kunder etterspør," sier Petter Hallerby, leder for digital kommunikasjon på Hamar Media. "Det er stor etterspørsel etter nye dialogløsninger på markedet, og Hamar Media vil ta i bruk de første løsningene allerede i oktober."

"Vi er svært takknemlige for å motta Hamar Media både som kunde og som partner," sier Jan Benjaminson, administrerende direktør i TargetEveryOne. "Medieselskaper har et øre til bakken, og fanger raskt opp endringer i markedet. Det skjer nå store forandringer i måten kommunikasjonen med kundene foregår på.»

For mer informasjon, kontakt:

Jan Benjaminson, CEO, jan@targetveryone.com +46 70 666 93 88

Denne informasjonen er av en slik karakter at TargetEveryOne AB er pliktig til å offentligjøre den i samsvar med EUs regelverk om markedsmisbruk, samt loven om verdipapirmarkedet og/eller loven om handel med finansielle instrument.

Informasjonen leveres gjennom ovenstående kontaktperson, som er ansvarlig for offentliggjøring den 21. september 2016 kl. 08.30.

Om TargetEveryOne
TargetEveryOne er notert på Nasdaq First North Sweden, og startet for 10 år siden i det nordiske entreprenørmiljøet. TargetEveryOne har kunder og partnere i over 80 land.

ViaNett AS er spesialister på SMS og mobilbetaling, og er et datterselskap av TargetEveryOne AB siden juni 2015.

• multikanalmarkedsføring
  • hamar media

ViaNett er en spesialist på SMS og mobilbetaling. Markedet for bruk av SMS er sterkt voksende. Kommunikasjonsformen er innarbeidet i over 20 år, og fungerer i dag som den raskeste, enkleste og mest effektive kommunikasjonsmetoden for korte meldinger. ViaNett tilbyr også betaling via SMS. Med SMS kan du utføre et kjøp hvor som helst, når som helst og uten wi-fi tilgang. ViaNett er blant annet nr. 1 på donasjonsløsninger via SMS i Norge. Selskapet har 12 ansatte, og har kunder i over 100 land!