Gå direkt till innehåll
Katarzyna Kaniecka på Azets är nominerad till Srf konsulternas utmärkelse "Årets Auktoriserade Lönekonsult 2018"

​Katarzyna Kaniecka nominerad till Årets Auktoriserade Lönekonsult

Vi är stolta att meddela att Azets medarbetare Katarzyna Kaniecka har gått vidare till slutnominering i Srf konsulternas utmärkelse "Årets Auktoriserade Lönekonsult 2018".

Auktorisationen som är branschens kvalitetsstämpel titulerar landets främsta redovisnings- och lönekonsulter. Sedan 2015 har det funnits möjlighet att nominera och lyfta fram auktoriserade konsulter till Srf konsulternas utmärkelser. Årligen utser en jury tre slutnominerade och en vinnare i vardera kategori.

I år är Katarzyna Kaniecka på Azets en av de tre slutnominerade i kategorin "Årets Auktoriserade Lönekonsult 2018".

- Det är en välförtjänt nominering som är glädjande för både Katarzyna och Azets. Ett stort grattis till Katarzyna och lycka till i finalen!, säger Anna Erlandsson som är Affärsområdeschef för Azets HR- och löneverksamhet.

Vinnarna kommer att presenteras den 26 september under Srf Kongressmiddag som i år hålls på Wallmans i centrala Stockholm.

June Mejlgaard Jensen

Presskontakt VD Azets Sverige +45 40 11 02 96
Helena Malmström

Presskontakt Marknadschef, Azets Insight AB +46 (0)10 457 50 00

Vi bygger framtidens ekonomi- och lönefunktion!

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR. Våra 7.600 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 90.000 kunder i Norden och Storbritannien.

Ekonomi | Lön | HR | Teknologi | Bemanning| Rådgivning