​Bonnier anlitar Claremont vid utvecklingen av BookBeat

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2016 16:13 CET

Bonnier anlitar Claremont vid utvecklingen av BookBeat, tjänsten för digital läsning av e-böcker/ljudböcker. Detta är en i raden av digitaliseringsprojekt där ett företag inom Bonnierkoncernen tar hjälp av Claremont.

”Vi är mycket stolta över att vara del i utvecklingen av BookBeat! Särskilt spännande då tjänsten driver digitaliseringen av litteraturbranschen framåt” säger Diana Itaoui, Försäljningschef på Claremont. Konsumentappen som Claremont har varit med att utveckla, har släppts för en begränsad skara men lanseras snart för allmänheten.

Claremont hjälper kunderna i den digitala verkligheten och genom högkvalitativa Management och IT-konsulttjänster förverkligar de deras potential. Claremont stöttar kunderna genom alla faser av deras förändringsresa; från digital strategi och analys, under genomförandet och givetvis i förvaltningen av lösningen. Claremont har blivit utsett till Superföretag av Veckans Affärer 2015 och till Gasellföretag 2015, 2014 och 2013. Läs mer på www.claremont.se.

Kommentarer (0)