CoachWalk Academy breddar sin kompetens!

CoachWalk Academy breddar sin kompetens genom rekryteringen av Natalie Kolak.

Natalie har lång och bred erfarenhet från näringslivet. Hon började sin bana som förändringsledare inom läkemedelsindustrin 1995 för att efter det vara produktionschef inom elektroniktillverkning. Sedan 2006 har hon arbetat somkonsulterande versamhetsutvecklare och förändringsledare i flera olika branscher. Förändringarna har varit inom outsoursing, nerläggning, uppbyggnad av organisationer och verksamheter. Uppdragens mål har avsett att effektivitera och öka lönsamhet genom att arbeta med personalens arbetsmetodik, attityder och motivation. Hennes starkaste sida är hennes förmåga att engagera medarbetare, se helheten och få medverkande personer att arbeta mot samma mål.

Hennes förändringsmetodik grundar sig i ett utpräglat coachande förhållningssätt med rötterna inom LEAN, Change Management och PPM (Professional Project Management) enligt PMI ( Project Management Institute). Bakom den långa akademisk och industriella erfarenheten brinner alltjämt hennes hjärta för människan i förändring och hur hon kan locka fram varje människas fulla potential.

"En följd av rekryteringen är att vi markant har ökat vår kompetens och förmåga att leverera lösningar för att effektivisera kunders arbete med projekt", säger Peter Linnander, VD på CoachWalk Academy.

• change management
  • professional project management