Utmärkelsen Suverän Service: Grattis igen (!) Jennie Lindell…

… som för andra gången har fått utmärkelsen ”Suverän Service” för sitt arbete på Inets kundtjänst.

Hur känns det att få utmärkelsen ännu en gång?

Det är så klart jätteroligt och en ordentlig boost! Det är nästan roligare nu än första gången eftersom det bevisar att vi lyckas hålla en väldigt hög servicenivå, vilket vi ska fortsätta med.

Vad är suverän service för dig?

Först och främst att lyssna på kunden och förstå vilket behov som finns. Sedan gör jag alltid mitt yttersta för att fylla det behovet och lösa eventuella problem eller frågeställningar. Vi har inga krav på att hålla samtalen korta, utan vi strävar alltid efter att kunderna ska bli nöjda och få uppleva service i världsklass.

Siktar du på att få utmärkelsen en tredje gång nu?

Självklart!

Det här är tredje gången som en Inet-medarbetare får utmärkelsen ”Suverän Service”, och andra gången för Jennie Lindell. Utmärkelsen Suverän Service delas ut av företaget Better Business som för Inets räkning genomför mätningarna med Mystery Shopper-metoden. Mätningar genomförs utan förvarning, av för personalen okända personer och flera gånger per år. Resultatet presenteras löpande och uppmärksammas även på Inets utbildningsdagar som hålls två gånger per år.

• priser och utmärkelser