Här använder svenskarna Kivra under deklarationsperioden

Nästan 3 miljoner svenskar fick sin deklaration i Kivra

Nu har Skatteverket skickat ut alla digitala deklarationer, nästan 3 miljoner svenskar fick sin deklaration i Kivra. På kartbilden kan vi se en av fördelarna med en digital deklaration, du får den snabbt var du än befinner dig.

Många är nyfikna på om de får tillbaka på skatten. 3 miljoner svenskar har nu fått besked i sin digitala brevlåda, resten får vänta på att beskedet trillar ner i den fysiska brevlådan mellan 15 mars till 15 april.

Under deklarationsperioden använder de flesta Kivra i Sverige, men som vi ser på kartbilden använder svenskarna Kivra över hela världen - och får därmed snabb och smidig tillgång till sin post var de än befinner sig!