Nöjda kunder hos MediaAnalys - resultat av NKI augusti 2011

Vi på MediaAnalys arbetar med att ge våra kunder nya kunder, det är vår affärsidé. Att ha en webbplats som är så pass sökmotorvänlig att nya och gamla kunder lätt kan hitta till den är vad vi arbetar med varje dag. Vi vet därför hur viktigt det är att man som företag tar hand om sina kunder.

4 ggr/år genomför MediaAnalys en kundundersökning för att ta reda på hur våra kunder uppfattar oss och våra tjänster inom sökmotoroptimering. Det är alltid lika spännande att ta del utav resultatet efter en genomförd kundundersökning, vad vi gör bra, vad vi kan göra bättre, osv. Det ger också våra kunder möjligheten att själva ge förslag på förbättringar som kan göras för att upplevelsen och erfarenheten utav MediaAnalys skall bli så god som möjligt.

Du kan läsa mer om vårt företag, vår filosofi, medarbetarinervjuer med mera på vår hemsida.