Got no Time ny singel med Elin Namnieks

Även om nya singlen heter "Got No Time" är det dags för Elin Namnieks att presentera det nya soundet hon skapat med producenten och låtskrivaren Anton Nessvi. Singlen släpps den 26 januari.

Allt började i mitten av ingenstans, djupt i skogen i Sverige.Elin Namnieks började som en typisk sångare / låtskrivare, som år 2015 upptäcktes på YouTube av två producenter i Los Angeles. Hon hoppade på ett flyg och spelade in sitt första EP i Burbank, Kalifornien och släppte sin första singel med titeln "Changed" under hösten samma år. Genom åren har hon gjort hundratals spelningar runt om i världen och utvecklat sitt nya ljud som rör sig mot modern pop och en "electro feel" -produktion. Den 26 januari 2018 släpper hon sin helt nya singel "Got No Time".

Elin är från början från Vimmerby men bor idag i Oskarshamn. Tillsammans med bästa vännen Mollie Minott (före detta Lindén) så släpper hon också en podcast Flickorna från Småland. En glädjefylld podd där de berättar allt om sina artistkarriärer, kärleksliv och pinsamheter.

För frågor och mer information kontakta Elin Namnieks eller Peter Åstedt på Musichelp

info@elinnamnieks.com

www.elinnamnieks.com