Friskis&Svettis bäst på service 2017

Pressmeddelande   •  Apr 26, 2017 19:00 CEST

När ServiceScore® för sjätte året i rad mäter hur svenska konsumenter upplever kundbemötande och service så är det Friskis&Svettis som får det högsta betyget.

De nominerade i kategorin Träning 2017 var;

Fitness24Seven

Friskis&Svettis

Nordic Wellness

Friskis&Svettis

Mätningen genomförs med hjälp av ett riksrepresentativt urval via Cint (webbpaneler med över 400 000 panelister). ServiceScore® utnämningarna bygger på över 3000 svenska konsumenters svar på hur olika företag ger dem service eller bemöter dem som kunder och vilka företag som de anser har gett dem service över eller klart över deras förväntningar!