Fyll på med inspiration från Sapir!

Fyll på med inspiration från Sapir!

Tillbaka på din första arbetsvecka efter semestern? Inkorgen kanske är full och hjärnan som är van vid att bara hålla koll på var solen kan tänkas dyka upp härnäst har plötsligt hamnat i over load. Då kan det vara bra att fylla på med lite inspiration. Här kommer härlig läsning från Sapir, läsning du kanske missade i somras!

Simon Morris – skejtaren bakom den svävande lampan

Saga Becker skippar rädslan och kör fullt ut
Saga Becker valde livet och bestämde sig för att låta alla sina identiteter ta plats och bilda en hel människa. Det borde fler göra, tycker hon.http://sapir.se/saga-becker-skippar-radslan-och-kor-fullt-ut/

Elsa Billgren – Det är Jante som är mossig