​Sustend projektledare vid upprustningen av Hede Fashion Outlet

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2016 15:58 CET

Det stora shoppingcentret Kungsbacka Freeport blir Hede Fashion Outlet. I samband med detta ska centret få en ansiktslyftning och en ny profil. Sustend har fått det hedervärda uppdraget att projektleda upprustningen.

unnamed-2Ombyggnationen är ett stort projekt som kommer ge centret en helt ny look. Butiksfasaderna kommer få en ny design och markytorna inuti centret kommer fräschas upp och förses med nya sittgrupper, bänkar och uteplatser.

Även utanför shoppingcentret kommer det ske en hel del. De stora reklampylonerna som står runt om på fastigheten bekläs med nya och moderna material och ny logo. Parkeringen ska förstoras och förbättras för att erbjuda fler parkeringar åt kunderna samt skapa en mer trivsamt första intryck redan när man kör in med bilen. Dränering och belysning är också viktiga aspekter som gör parkeringen mer trygg, välkomnande och välfungerade.

Allt görs med anledning av namnbytet, för att skapa ett nytt, trendigt och eftertraktat shoppingcenter. Vi är mycket hedrade över att få hjälpa till att placera Hede Fashion Outlet på kartan som en oslagbar shoppingdestination i Västsverige!

Ordet Sustend är en sammanslagning av långsiktighet, hållbarhet och förstärkning. Ett hittepånamn som står för det vi är: Byggkonsulterna som hjälper företag och bostadsrättsföreningar att bygga, vårda och utveckla fastigheter – allt det där som får hus att leva. Vår expertis inom underhållsplanering, byggprojektledning, besiktning och fastighetsförvaltning förenklar fastighetsägandet och skapar stora långsiktiga värden.

Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg och Malmö men våra byggkonsulter och besiktningsmän reser land och rike runt för att hjälpa våra kunder.

Kommentarer (0)

Kommentera