Podcasten om energieffektiva klimatskal gästas av: Roland Jonsson, HSB, Mats Björs, Swedisol, Lars-Åke Almstedt, ACC Glasrådgivarna, Patrik Andersson, Isover, och Hans Månsson, Icopal.

Podcast om effektiva klimatskal!

Swedisols vd Mats Björs medverkar i det elfte avsnittet av podcasten FASTIGHET I FOKUS som handlar om effektiva klimatskal. Den som vill energieffektivisera sin fastighet gör bäst i att först se över husets klimatskal. Tänk resurssmart, och framför allt – börja med en rejäl grundanalys. Risken är annars att satsningen blir betydligt dyrare än planerat, och i värsta fall - utan resultat.

Lyssna på podcasten genom att klicka på länken:

11. Fastighet i fokus - en podcast om resurseffektivisering / klimatskal