Titania fortsätter att expandera år 2012!

Titania fortsätter att expandera år 2012!

År 2011 var ytterligare ett framgångsrikt år för Titania, med ökad omsättning, ett flertal nyanställda medarbetare och många nya spännande projekt och kunder. Inom kort kommer årsredovisningen för Titania koncernen avseende år 2011 att läggas upp på titania.se.

Titanias höga målsättningar för 2012.

Titania har som mål för verksamhetsåret 2012 att omsätta 300 miljoner kronor, ett mål som sätts uitfrån företagets fortsatt starka tillväxt som ligger i linje med företagets utveckling de senaste åren. Här finns årsredovisningarna för 2010 och bakåt samt ytterligare dokumentation om Titania.

Titania har kommit så här långt genom att utföra entreprenader med hög kvalitet som slutförs inom avtalad projekttid, vilket skapat nöjda kunder och beställare. Titania kommer gärna i kontakt med fler byggkonsulter, projektledare och beställare för att få möjlighet att berätta om Titania, våra verksamhetsområden, våra kompetensområden och vad vi kan göra för Er och Era kunder och fastigheter.

Tillväxten skapar fler arbetstillfällen och behov av fler underentreprenörer.

För att klara av den kraftiga tillväxten söker Titania nu fler kvalificerade platschefer, med stark egen drivkraft och vilja att utvecklas och visa vad man kan.

Titania söker även självgående och servicemindade elektriker med AB-behörighet.

Titania söker även fler etablerade och seriösa underentreprenörer inom utvändiga arbeten såsom putsning, fasadrenoveringar, takomläggningar, markarbeten med mera.