www.werecki.com

ÖNSKAR ER ETT GOTT NYTT 2017

Tack alla för det gångna året och önskar er ett riktigt gott nytt 2017!

Läs mer om pågående och kommande projekt nedan samt via nya hemsidan...

www.werecki.com

Rickard Werecki har sedan 1997 (20år 2017) framgångsrikt arbetat med många av Sveriges största och ledande produktioner med många års erfarenheter inom media promotion, kommunikation, projektledning och rådgivning inom musik, teater, artist, turné och nöjen.

Werecki promotion company är en byrå med med 20 års professionella erfarenheter inom digital- och traditionell media promotion mot press, radio, sociala medier och TV, inom Musik, teater, artist, nöjen, skivreleaser, teaterföreställningar, konserter, premiärer, turnéer.

Gott Nytt År!

Presskontakt: Rickard Werecki tfn: 0707178008 pr@werecki.com www.werecki.com

WERECKI PROMOTION COMPANY

Följ oss gärna genom att prenumerera på våra nyheter här...