BLIV KLAR I OVERHALINGSBANEN MED DEN NYE GEL-NOOSA TRI 12

ASICS har lanceret GEL-NOOSA TRI 12 – en sko med både letvægts- og åndbare kvaliteter, som gør den til den perfekte sko til triatlonløberen. Skoen, som er tro mod NOOSA-seriens DNA, bevarer sit typisk unikke design, men integrerer samtidig menneskebaseret videnskab og avanceret teknologi for at give løbere energifyldt affjedring med seriens hidtil hurtigste løbesko.

Skoen, der er designet til neutrale løbere, er udstyret med ASICS' avancerede affjedringsteknologier, FLYTEFOAM, som i kombination med Propulsion Trusstic skaber et hurtigt og energifyldt løb.

Skoen er udstyret med CATERPY-bånd og -stropper på pløsen og hælkappen, som gør den nem at stikke fødderne i uden at snøre bånd. Det giver løbere en overlegen pasform til deres løb.

Som et led i ASICS' filosofi om vedvarende forbedring eller Kaizen tilstræber hver nye udgave at levere ny og forbedret teknologi for at øge fordelene for løbere. I sin 12. udgave gør dette sig stadig gældende for GEL-NOOSA TRI 12-skoen i og med, at den integrerer en række nye egenskaber, herunder:

Tilpasser sig foden: GEL-NOOSA TRI 12 har en yderst behagelig pasform med strækbart strikvævet materiale og forstærkning i foden. Stropperne på pløsen og hælkappen samt ekstra elastiske snørebånd giver også løbere mulighed for at stikke fødderne hurtigt i skoene.

Energifyldt affjedring: Mellemsålen er blevet rekonstrueret med et blødt, fjedrende FLYTEFOAM -mellemsålsmateriale, som nu er placeret tættere på jorden. Da det er lettere og mere slidstærkt end traditionelt mellemsålsskum, giver det et blødt, understøttende nedslag, fra foden rammer jorden til afsættet med tæerne.

Yderst åndbar og letvægtig: Den åbne meshi overdelenomslutter foden som et ekstra lag hud, mens forstærkninger i de vigtigste områder, såsom svangen, giver ekstra støtte. Eftersom skoen er konstrueret med en mellemsål i ét stykke med FLYTEFOAM, er den også yderst letvægtig. Udover skoens letvægtige og åndbare egenskaber har den en højere fugtafledning til triatlonkonkurrencer.

Større slidstyrke: Skoen har et ekstra lag slidstyrke med integreret SUPER AHAR-gummi under hælen.

Du kan få mere at vide om ASICS på:https://www.asics.com/gb/en-gb/

NYE OG FORBEDREDE EGENSKABER VED GEL-NOOSA TRI 12

OVERDEL:
●Nyt materiale i finvævet mesh bevarer overdelens holdbarhed og giver ventilation og en blødere fornemmelse.

MELLEMSÅL:
●Mellemsålens materiale i FLYTEFOAM er lettere og mere slidstærkt end traditionelle skumtyper i mellemsålen. Dette er ASICS' letvægtsmateriale til mellemsålen, som giver dig en blød, understøttende fornemmelse.

YDERSÅL:
●Hælkappen i super AHAR beskytter områder med stor slitage og forlænger skoens levetid ved hjælp af yderst slidstærkt gummi.

• asics running
  • asics danmark

Anima Sana In Corpore Sano betyder “En sund sjæl i et sundt legeme” og er et gammelt latinsk ordsprog, som akronymet ASICS udspringer af, og det fundament, som brandet stadig hviler på. Virksomheden blev grundlagt af Kihachiro Onitsuka for mere end 60 år siden og er i dag en af de førende designere og producenter af løbesko og andet fodtøj, beklædning og tilbehør til sportsudøvere. Du kan læse mere på www.asics.com

Pressekontakt Communications Executive