ELEMIS Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm - Sommer i en krukke

Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm

Endelig er den her igen, den skønne sommer-rens fra ELEMIS!

Den ikoniske bestseller Pro-Collagen Cleansing balm er nu endelig tilbage i sommer varianten, Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm, som en Limited Edition. Med en herlig duft af sommerblomster smelter 3-i-1 renseproduktet på huden mens den nænsomt fjerner makeup og urenheder, samtidig med at den giver velvære til både din hud og dine sanser.

Som sommer i en krukke!

Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm
    Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm PRIS: 499 kr | 100 ML

Den ikoniske og bedst sælgende Pro-Collagen Cleansing Balm, nu forvandlet til en sommer-variant med tre unikke konsistenser, som giver den ultimative renseoplevelse:

• Den nærer som en balm, fjerner makeup nemt men skånsomt som en renseolie og fugter som en rig rensemælk.
    • Med en konsistens som honning, og en varmende duft af sommer, er dette dit go-to produkt for den ultimative aromatiske renseoplevelse, som en sommerdag i en krukke.
    • Et nærende renseprodukt der efterlader din hud blød, glat og strålende.

NØGLEINGREDIENSER

Sort hyldebærolie - Indeholder høje niveauer af essentielle fedtsyrer og andre mikronæringsstoffer, der er nøglen til at holde huden sund.
    Hjulkroneolie
    -Dyrkes og presses i Storbritannien. Denne olie er den rigeste naturlige kilde til gamma-linolensyre, som fremmer
    en sund hud.
    Mimosa, jojoba og solsikkevoks
    hjælper med at give varig fugt og komfort til huden

ANVENDELSE

Bruges dagligt som rens eller ugentligt som en nærende ansigtsmaske. Opvarm en lille mængde mellem hænderne og massér derefter ind over ansigt, hals og decolleté med lette cirkulære bevægelser. Fugt fingerspidserne og fortsæt med at massere. Vask derefter af med en varm, fugtig vaskeklud eller blot med hænderne.

Er også perfekt til brug når der skal fjernes en mere kraftig make-up fra en af sommerens fester!

Lanceres 15 maj 2023 Vejl. Pris 499 DKK / 100 ml.

ELEMIS er førende inden for rens, og globalt sælges der en Pro-Collagen Cleansing Balm hvert 13. sekund.

Den ikoniske bestseller Pro-Collagen Cleansing balm findes nu i 3 forskellige varianter: Pro-Collagen Cleansing Balm, Pro-Collagen Rose Cleansing Balm og Pro-Collagen Summer Bloom Cleansing Balm.

Pro-Collagen Cleansing Balm´s
    Pro-Collagen Cleansing Balm, Rose Cleansing Balm & Summer Bloom Cleansing Balm

OM ELEMIS

Som et førende britisk hud- og wellness brand er ELEMIS globalt anerkendt for at udnytte kraften i naturlige ingredienser og videnskabelig innovation. Hver banebrydende formel testes for at sikre transformative resultater. ELEMIS har et urokkeligt fokus på din hud, din krop og dit velbefindende. ELEMIS produkter er tilgængelige globalt i 103 lande.

• Skønhed

• professionel hudpleje

Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også kosmetologskolerne; Elisabethskolan i Stockholm, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.

I vores danske produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; BY TERRY, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, GROWN ALCHEMIST, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN og N.C.P.