Et moment af ro og velvære med ELEMIS Calming Space Spray

Et moment af ro og velvære

Giv dig selv en pause, nulstil og find ro i sindet, dag eller nat med den nye Calming Space Spray. En beroligende brise af velvære med en delikat duft til dit hjem, der skaber en følelse af ro og velvære, som hjælper dig med at sænke tempoet efter en lang dag. Med en luksuriøs blanding af 6 æteriske olier, herunder lavendel, kamille og geranium, beroliges sindet når du fylder rummet med et par mist, som en del af dit sengetidsritual, eller når du har brug for et fredfyldt moment i løbet af dagen.

Vores livsstilsvalg afspejles på huden. Når du beriger dine omgivelser med Calming Space Spray opfordrer det dig til at, tage et øjebliks ro, fokusere på dit åndedræt og koble af fra en hektisk dag, hvilket giver en holistisk tilgang til hudens sundhed.

Nøgleingredienser

Lavendel

•Kendt som en beroligende, afslappende og følelsesmæssigt afbalancerende æterisk olie.
•Olie ekstraheres fra friske lavendelblomster gennem dampdestillation.
•Hentet fra Middelhavsområdet, høstet mellem juli og august, når lavendelens kvalitet er bedst.

Kamille

•Kamille er traditionelt en meget alsidig æterisk olie, der er kendt for at være beroligende.
•Ekstraheret fra de tørrede blomsterhoveder gennem dampdestillation.
•Hentet fra det sydlige England, hvor eksperter ofte anser kamilleolie produceret i Storbritannien for at være af den fineste kvalitet.

Geranium

•Kendt for at være følelsesmæssigt afbalancerende, skabe jordforbindelse med beroligende egenskaber, især effektiv til at mindske følelser af stress.
•Olie ekstraheres via dampdestillation fra blade og stilke på Geranium-planten.

Anvendelse

Spray 3 gange ud i dine omgivelser eller på tekstiler for at skabe en fredelig, rolig atmosfære. Brug et øjeblik på at være stille, luk øjnene og tag dybe rolige vejrtrækninger og tag det aromatiske ind. Nyd følelsen af at være til stede, rolig og afslappet.

KLINISKE TEST OG FORBRUGER UNDERSØGELSER

100% mente, at de følte sig mere afslappede, rolige og fredfyldte *
96%mente, at dette produkt hjalp med at skabe det perfekte sengetidsritual*
92%mente, at dette hjalp med at skabe en følelse af fred og velvære*

*Uafhængig forbrugertest - marts 2022. Resultater baseret på 25 respondenter over 2 uger.

Lancering

ELEMIS Calming Space Spray lanceres i Oktober 2022. Vejl. pris. DKK 299

Om ELEMIS

Som et førende luksuriøst britisk hud wellness-mærke er ELEMIS globalt anerkendt for at udnytte kraften i naturlige ingredienser og videnskabelig innovation. Hver banebrydende formel testes grundigt for at sikre transformative resultater. ELEMIS opretholder et urokkeligt fokus på din hud, din krop og dit velvære. ELEMIS produkter er tilgængelige globalt i 42 lande.

• parfume
  • professionel hudpleje