Beskyt din bil imod det vestjyske klima, som er et af verdens mest korrosive

Vidste du, at din bil udsættes for rustangreb allerede inden for det første leveår?

Høj luftfugtighed og temperaturer mellem 10 og 18 grader store dele af året skaber ideelle betingelser for rust, og gør det vestjyske klima til et af verdens mest korrosive. Store mængder af fugt i din bils hulrum udsætter din bil for rustangreb allerede inden for det første leveår. Men… Det er der heldigvis råd for!

Når du investerer i en undervognsbehandling, giver du din bil de bedste forudsætninger for at overleve i det hårde vestjyske klima. Rust kan på sigt have konsekvenser for sikkerheden i din bil.

Hos Dinitrol bekræfter man, at mindre og såkaldte minibiler er mangelfuldt rustbeskyttet fra ny og derfor ruster hurtigt, hvis ikke de behandles i tide.
- Danskernes stigende køb af de små og billigere biler giver ekstra travlhed på rustbeskyttelsescentrene landet over. De fleste bilejere er godt klar over, at de mindre og billige biler skal rustbeskyttes, når de er helt nye. Men vores centre behandler stadig dagligt minibiler, der kun har kørt kort tid på de danske veje, men som allerede er angrebet af rust, forklarer teknisk chef hos Dinitrol, Mogens Vestergaard Hansen.

Din garanti for den højeste kvalitet

I Esbjerg kan du trygt vælge det lokale Dinitrol Center, som har 13 års praktisk erfaring med rustbeskyttelse af højeste kvalitet, samt Dinitrols mere end 50 års erfaring med udførelse og udvikling af rustbeskyttelse til det hårde danske klima og især den vestjyske fugt- og saltholdige luft.

Dinitrol har detaljerede sprøjteskemaer til alle bilmodeller, grundig uddannelse af sprøjteteknikkere og løbende kontrol ved Teknologisk Institut er din garanti for en korrekt udført høj kvalitets rustbeskyttelse. En Dinitrol Rustbeskyttelse sikrer derfor din bil i mange år og mindsker udgifterne til dyre rustreparationer.

Dinitrol Center Esbjerg kan kontaktes på 75 10 10 99 eller på adressen: Murervej 3, 6710 Esbjerg V

• Økonomi, finans

• bilpleje
  • pressemeddelse
  • transport
  • rust
  • rustbeskyttelse

• Esbjerg

Verdens bedste rustbeskyttelse siden 1947

Dinitrol har på verdensplan mere end 70 års erfaring inden for rustbeskyttelse. Vi er Danmarks største udbyder af undervognsbehandling med centre fordelt over hele landet.

Vi arbejder hele tiden på at gøre VERDENS BEDSTE RUSTBESKYTTELSE endnu bedre! På den måde kan vi altid sikre den bedste kvalitet. Hos Dinitrol er kvali­tet og service afgørende for en ordentlig rustbeskyttelse – og vores kunders tilfredshed.

Rasmus Djurhuus

Pressekontakt Marketingansvarlig 91898556