Luftrensere -  den nye detalje til dit interiør

Luftrensere - den nye detalje til dit interiør

Luftrensere er det seneste inden for forbrugerelektronik, som alle taler om. Luftrenseren skaber renere luft i dit hjem, dit kontor, i din butik, i fitnesscentret og mange andre steder. Leitz TruSens luftrenseren er ikke kun et produkt af høj kvalitet, den har også et design, der passer ind i forskellige miljøer.

• Designet er vigtigt. Det er et produkt, der opfylder en vigtig funktion, men derfor behøver den ikke se ud, på hvilken som helst måde. Den skal passe ind i rummet, og den skal være praktisk. Derfor har vi skabt en rund luftrenser i et slankt og moderne design med et bærehåndtag, der gør det nemt at flytte rundt, siger Marc Brion Category Manager hos ACCO Brands.
    • I dag lever vi med mere elektronik i vores hjem, og disse produkter er nu også en del af din indretning. Funktion og design smelter sammen - det ene behøver ikke at udelukke det andet. Leitz TruSens luftrenser har en unik teknologi, da den med sit runde design suger luft ind 360 grader og med sin patenterede PureDirect Technology spreder luften i to forskellige luftstrømme i hele rummet. To af modellerne har også en SensorPod, der er placeret på den modsatte side af rummet fra luftrenseren. SensorPod aflæser luftkvaliteten i dit rum og sender informationen til luftrenseren, som justerer luftstrømmen derefter. På den måde får du renere luft baseret på luftkvaliteten i hele rummet sammenlignet med luftrensere, der kun aflæser luftkvaliteten, hvor luftrenseren er placeret, fortsætter Marc Brion.

Når du indretter dit hjem, er det vigtigt at tænke over, hvad du kan lide, og hvad du har det godt med for eksempel hvilke farver og materialer, du kan lide. Inkluder disse indsigter i dit valg af stoffer såsom tæpper, puder og gardiner. Det er rart at have farver, der går tone for tone i samme farveskala, så det smelter sammen. Alt behøver ikke at have helt samme farve, men en ensartet farveskala skaber harmoni og ro. For at skabe dit slot ud af dit hjem, har du også brug for ting, der er funktionelle og passer ind i miljøet.

I dag, hvor mange af os både arbejder og bor i vores hjem, er det ekstremt vigtigt at skabe et miljø, der er både behageligt, sundt og funktionelt. Luften, vi indånder, er vigtig for vores velvære og vores sundhed. Mange glemmer, at vi har luftforurenende stoffer i vores hjem, men med en luftrenser kan du skabe renere indeluft for et bedre miljø.

Leitz TruSens fås i tre størrelser. Størrelsen af rummet, du ønsker at dække, afgør, hvilken af de tre modeller, der passer bedst ind i dit hjem. Leitz TruSens har desuden tre specielle filtre, der er unikke på markedet. Det er allergi-, lugt- og kæledyrsfiltre.

Læs mere om de forskellige filtre her:

Leitz TruSens (Z2000 og Z3000) er testet og kvalitetscertificeret af ECARF (European Center for Allergy Research Foundation), som kun certificerer produkter, der opfylder deres retningslinjer og kriterier for at modvirke allergi.

Kilder:

Viden om indeklimaet (mst.dk)