Forenede Service forlænger rengøringskontrakt med Skanderborg Kommune

Forenede Service forlænger rengøringskontrakt med Skanderborg Kommune

Skanderborg Kommunes skoler, institutioner, servicecentre ogandre kommunale bygninger har været holdt rene af Forenede Service siden 1.januar 2012, hvor kommunen for første gang igangsatte udliciterederengøringsopgaver. En stor og kompleks rengøringsopgave, som Forenede Servicehar brugt sin oparbejdede erfaring gennem årtier på at håndtere.

Glade for samarbejdet
Og rengøringen har tilsyneladende været udført godt. I hvertfald har samarbejdet været så velfungerende, at Skanderborg Kommune efter etudbud nu forlænger kontrakten med den danskejede rengøringsvirksomhed, forklarerindkøbschef i Skanderborg Kommune Asbjørn Kjærgaard:

”Vi har været glade for samarbejdet med Forenede Service, ogderfor har det været helt naturligt for os at forlænge aftalen med ForenedeService omkring rengøringsopgaverne i Skanderborg Kommune.”

Forenede Service’s aftale med Skanderborg Kommune er forlængetmed to gange gange et år frem til 31. december 2016.