Gå til indhold
En lækker chokoladeis, der understøtter din træning – kan det blive bedre? Chocolate Nice Cream med Forever Ultra gør det muligt.

Is efter træning

Trænger du til noget godt? Så prøv en lækker chokoladedrøm, der smelter på tungen uden at give dårlig samvittighed. Chocolate Nice Cream er et lækkert og samtidig sundt mellemmåltid.

Slip for at kæmpe imod, når lækkersulten melder sig, men forkæl dig selv med noget, der er sundt og samtidig giver dig et proteintilskud, når du har behov for det. Forever Ultra indeholder hele 21 g førsteklasses sojaprotein pr. portion og giver en dejlig mæthedsfornemmelse. Proteinindholdet giver dig energi til at træne og er med til at bevare din muskelmasse.

Du kan naturligvis blande Forever Ultra i alle mulige sunde smoothies – det er kun fantasien og dine smagsløg, der sætter grænser. Men du kan også blande Forever Ultra i andre lækre snacks og mellemmåltider. Her får du opskriften på en is til chokoladeelskeren.

Chocolate Nice Cream

Ingredienser (2 pers.):

• Et skvæt mandelmælk
  • 1 måleske Forever Ultra Chocolate
  • 2 tsk. kakao
  • 1 tsk. jordnøddesmør
  • 5 hakkede, frosne, modne bananer

Blend alle ingredienserne i en blender til en jævn masse. Serveres med chokoladesauce og frugt eller bær.

Tak til Anna Lindberg @memysmoothiesandlife for opskrift og billede.

Anbefalet pris 231 kr.

Vil du gerne teste vores produkter? Så kontakt vores Marketing Coordinator Malin Målaskog. Sig også gerne til, hvis du ønsker at skrive om vores produkter, så hjælper vi med at sprede budskabet på vores sociale kanaler, hvor vi har 140.000 følgere!

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal