Gå til indhold
En forsmag på sommeren: Prøv en lækker nice cream med Forever Ultra Vanilla og blåbær.

Sådan får du succes med din nice cream

Der findes ikke mange lækkerier, der slår en cremet og luftig nice cream, især fordi den kan nydes med god samvittighed. Det er derimod ikke særlig lækkert, hvis resultatet er sjasket og uden smag. Men bare rolig: Du får her alle de gode råd, du behøver for at få succes – samt en lækker opskrift.

Hemmelighed nummer et bag en vellykket nice cream er at bruge et proteinpulver af høj kvalitet og med en god smag. Vi anbefaler Forever Ultra, der har en dejlig cremet smag af vanilje eller chokolade, og som indeholder førsteklasses sojaprotein samt vigtige vitaminer og mineraler. Og vi er ikke de eneste, der elsker Forever Ultra. Sådan siger Anna @memysmoothiesandlife Lindberg, også kaldet dronningen af nice creams.

”Smagen er uovertruffen! Jeg har prøvet mange forskellige proteinpulvere og måltidserstatninger, men Forever Ultra er klart bedst. Jeg kan godt lide, at det er en måltidserstatning, så man får lid ekstra næring i sig.”

Den anden hemmelighed bag en vellykket nice cream er at blende den så kort tid som muligt. Jo længere tid, du blender, desto mere varmes ingredienserne op, og desto mere sjasket kan resultatet blive ... Så, nu har du fuld kontrol. Hvad så med at prøve en opskrift på en lækker Blueberry Nice Cream, udarbejdet af Anna @memysmoothiesandlife Lindberg? Værsgo!

Blueberry Nice Cream, 1 portion

• 1 måleske Forever Ultra Vanilla
  • 100 ml usødet mandeldrik
  • 1 frossen, moden banan
  • 100 g frossen mango
  • 100 g frosne blåbær
  • Top med en skefuld peanutbutter samt friske frugter og bær.

Blend det hele i en blender, og pynt med en skefuld peanutbutter samt friske frugter og bær.

Opskrift og foto af Anna @memysmoothiesandlife Lindberg.

Anbefalet pris 231 kr.

Vil du gerne teste vores produkter? Så kontakt vores Marketing Coordinator Malin Målaskog. Sig også gerne til, hvis du ønsker at skrive om vores produkter, så hjælper vi med at sprede budskabet på vores sociale kanaler, hvor vi har 140.000 følgere!

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal