Skær to timer af din arbejdstid - hver dag. Sådan gjorde SAP

Skær to timer af din arbejdstid - hver dag. Sådan gjorde SAP

Vil du have frigivet ressourcer, have kontrol og overblik og skabe mere indhold? Her fortæller virksomheden SAP, hvordan de har strømlinet deres arbejde med Mynewsdesk.

Som verdens førende leverandører af virksomhedssoftware har SAP et stort behov for effektiv kommunikation, som kan give synlighed og spare tid. Det fik de, da de integrerede Mynewsdesk i kommunikationsstrategien.

“Vi gik fra en tidskrævende og omstændig arbejdsfordeling med lange excel-ark til at vi nu i stedet arbejde strømlinet. Den største fordel er kontrol og overblik over vores content,” siger Susanne Kapfer, Director Integrated Communications for SAP Norden.

“Inden Mynewsdesk havde vi aldrig kontrol eller mulighed for opfølgning. Kom vores mails frem til rette modtager? Blev de læst? Var der nogle medier, som skrev om os? Nu, gennem Analyze-funktionen, kan vi virkelig se, hvor mange som skriver om vores nyheder, hvem der åbner vores mails, og om indholdet er interessant for den almene befolkning. Det er en enorm forandring,” siger hun.

Derudover har overgangen fra excel-ark til Mynewsdesk hjulpet Susanne og hendes team med at bruge mere af deres tid på at skabe indhold. De sparer ikke blot tid, men har også fuldt overblik over, hvem deres interessenter er. Dermed kan de tilpasse indholdet til modtagerne.

“Jeg plejede at sætte to timer af hver dag til at holde styr på alt vores content om SAP i Norden. I dag kan jeg gøre alt det på 15 minutter. I stedet kan vi fokusere på at skabe værdifuldt indhold til de forskellige markeder,” siger Susanne Kapfer.

Se interviewet med Susanne i videoklippet her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk