Her er de nominerede til Årets Newsroom 2015

Her er de nominerede til Årets Newsroom 2015

Hvert år hædrer Mynewsdesk de virksomheder, der har brugt sine newsroom forbilledligt i det forløbne år. Tiden er kommet til at kigge på 2015, og vi har udvalgt 9 brands, der hæver niveauet og gør det ekstra godt. Her er de nominerede til Årets Newsroom 2015.

De 9 nominerede er inddelt i tre kategorier: små (1-49 medarbejdere), mellemstore (50-249 medarbejdere) og store (+250 medarbejdere) virksomheder.
I nomineringsarbejdet har vi kigget på, hvordan de arbejder med deres Mynewsdesk newsrooms. I hvor høj grad udnytter de funktionerne som for eksempel relateret materiale, billed- og videomateriale og sociale medier, og hvordan opretholder de et flow af artikler?

Kort sagt: hvor gode er de til at fortælle virksomhedens historier på en interessant og relevant måde.

De nominerede til Årets Newsroom 2015 er:

Små virksomheder

Pricerunner Danmark

Esbjerg Erhvervsudvikling

Fuldkornspartnerskabet

Mellemstore virksomheder

Apollo Rejser

Den Blå Planet

Folkekirkens Nødhjælp

Store virksomheder

Rigspolitiet

Scandlines

Telia

Tillykke til alle de nominerede!

Vinderne findes af en jury bestående af Thomas Breitenbach, kommunikationsrådgiver og indehaver af Breitenbach Kommunikation; Mette Bierbum Bacher, Head of Social hos Mindshare og Katrine Barslev, Marketing Manager hos Mynewsdesk og uddannet journalist.
Vinderen kåres i løbet af uge 6, så følg med i vores newsroom.

Mynewsdesk
Mynewsdesk er Nordens førende digitale PR-platform. Med Mynewsdesk kan virksomheder og organisationer publicere pressemeddelelser, billeder, videoer og andet materiale til journalister, bloggere og øvrige interessenter. Alt materiale samles i et søgemaskineoptimeret newsroom, hvor brugerne kan trække statistik på alle publiceringer og måle deres ROI.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk