Årets bedste pressemeddelelse 2013

Den erotiske webshop www.Sinful.dk er netop blevet udnævnt som vinder i Mynewsdesks konkurrence om årets bedste pressemeddelelse. Det var historien om ’Danmarks Frækkeste Navne’, der løb med sejren.

”Vi er utroligt stolte af, at så mange mennesker har støttet op om os. Det er en kæmpe anerkendelse at få og jeg håber dette kan være et lille skridt mod at nedbryde de tabuer, der stadig er omkring sexlegetøj”, udtaler Mathilde Mackowski, der er stifter og medejer af Sinful.dk.

Den mest læste pressemeddelelse i 2013

Foruden den nye, fornemme titel som den bedste pressemeddelelse i det forgange år, har ’Danmarks Frækkeste Navne’ sat rekord på Business.dk. Her var historien den mest læste pressemeddelelse i 2013, efter den på få dage blev delt 500 gange.

”Det var fedt at opleve, hvordan historien bredte sig som en steppebrand. At den så ovenikøbet bliver udnævnt til årets bedste pressemeddelelse, er prikken over i’et for os. Godt nok er selve præmieoverrækkelsen med Mynewsdesk først senere på måneden, men jeg kan ikke afvise, at vi tager hul på fejringen senere i dag, inden vi går på weekend”, siger Mathilde med et smil.

• Virksomhed, generelt

• årets bedste pressemeddelelse

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.