Arla Ingman mukana rekrytointimessuilla internetissä

Arla Ingman osallistuu näytteilleasettajana työnhakupalvelu Monsterin järjestämillä rekrymessuilla. Messut järjestetään 24.1.-20.2.2011 internetissä osoitteessa Monster.fi, ja ne ovat avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivänä viikossa.

Arla Ingmanin sivuilta löydät muun muassa avoimet kesätyöpaikat ja muut tällä hetkellä avoinna olevat toimet. Sivuilla kerrotaan myös nuorille suunnatusta  F15-ohjelmasta, joka tarjoaa mahdollisuuden tutustua yrityksemme toimintaan kansainvälisessä ympäristössä.

Kuukauden mittainen tapahtuma järjestetään nyt jo kuudennen kerran. Messujen isäntänä ja messumarkkinoinnin kasvoina toimii Heikki Paasonen.

Käy tutustumassa Arla Ingmanin osastoon ja avoimiin työpaikkoihinhttp://www.monstermessut.fi/osasto/arlaingman.

Lisätietoja:
Maija Tantere, HR Business Partner, puh. 09 272 00 220, 0500 890 490