Arla Ingmanin ammattikeittiön uutuustuotteissa korostuvat täyteläisyys ja laktoosittomuus

Uutinen -

Suurkeittiöiden ammattilaiset arvostavat aitoja ja täyteläisiä elintarvikkeita, sillä niillä syntyy hyvää myös meille kuluttajille. Lisäksi tuotteiden laktoosittomuus on yhä tärkeämpi osa ammattikeittiöissä. Tänä keväänä Arla Ingman tuo taas lisää mielenkiintoisia uutuustuotteita valikoimiinsa.

Arla Ingman laktoositon ja vähäsuolainen voi 500 g

Uusi kaivattu vaihtoehto voivalikoimaan on laktoositon ja vähäsuolainen meijerivoi. Vähäsuolaisuutensa (0,8 %) vuoksi uusi voi sopii erityisesti leivontaan. Samalla kaikki Arla Ingman meijerivoit saivat uuden raikkaan pakkausilmeen. Valmistuspaikka Sipoo.

Arla Keittiö Ruokakerma täyteläinen 22 % 1 L, laktoositon (UHT)

Uusi herkullisen täyteläinen ruokakerma nyt laktoosittomana vaativaankin ruoanvalmistukseen. Arla Keittiö täyteläinen ruokakerma kestää hyvin hauduttamista sekä antaa makua ja rakennetta keittoihin, kastikkeisiin, patoihin ja uuniruokiin. Käytännöllinen UHT-pakkaus takaa pitkän 90 vrk säilyvyyden. Valmistuspaikka Sipoo.

Arla Ingman laktoositon hedelmäjogurtti 5 kg ja 100 g

Uudessa laktoosittomassa jogurtissa on hedelmäinen maku: vadelma-persikka-banaani. Arla Ingman laktoositonta hedelmäjogurttia on saatavana 5 kg ja 100 g pakkauksissa. Valmistuspaikka Sipoo.

Arla Keittiö laktoositon turkkilainen jogurtti 1,8 kg

Raikasta hapokkuutta ja täyteläistä jogurtin makua löytyy uudesta Arla Keittiön turkkilaisesta jogurtista. Ammattikeittiön käyttöön monipuolinen jogurtti. Laktoositon turkkilainen jogurtti sopii kylmiin kastikkeisiin, marinadeihin ja jälkiruokiin. Valmistuspaikka Sipoo.

Arla Sinileima emmentalviipale 1 kg

Maukas laktoositon viipalejuusto vaikka aamiaisbuffettiin. Sopii myös täytettyihin leipiin ja sulaa kauniiksi grillattavissa tuotteissa. Valmistusmaa Tanska.

Arla Keittiö emmentalmuru 29 % 1,5 kg

Arla Keittiö Emmentalmuru on maukas raaste kuorrutuksiin ja gratiineihin; se sulaa kauniisti ja antaa paljon makua. Valmistusmaa Tanska.

Arla Keittiö pizzajuustoraaste 25 % 1,5 kg

Arla Keittiö pizzajuustoraasteseos sisältää edamia, emmentalia ja mozzarellaa. Monipuolinen raasteseos sopii nimestään huolimatta loistavasti myös muihin kuorrutuksiin ja paistoksiin, sillä se sulaa ja ruskistuu hyvin. Valmistusmaa Tanska.

Arla Keittiö juustomuruseos gouda-maasdam 2 kg

Upea uutuus Arla juustoraastesarjaan sisältää 50 % goudaa ja 50 % kypsytettyä maasdamia. Maukas ja monikäyttöinen raaste kaikkeen ruoanvalmistukseen. Valmistusmaa Tanska.

Myynti : Myyntipäällikkö Marko Jyrkiäinen puh. 050 313 8936, marko.jyrkiainen(at)arlafoods.com

Tuotetiedustelut: Tuoteryhmäpäällikkö Sanna Heikfolk puh. 050 313 8916, sanna.heikfolk(at)arlafoods.com

Kuvatiedustelut: www.arlaingman.fi/kuvapankki