Kai Gyllström nimitetty Arla Ingmanin markkinointijohtajaksi

Kai Gyllström nimitetty Arla Ingmanin markkinointijohtajaksi

KTM, MBA Kai Gyllström on nimitetty Arla Ingmanin markkinointijohtajaksi 1.1.2013 lähtien. Gyllström siirtyy tehtävään yrityksen sisältä liiketoiminnan kehitysjohtajan tehtävästä.

Kai Gyllströmin vastuualueeseen kuuluvat Arla Ingmanin markkinointi, tuotekehitys ja liiketoiminnan kehittäminen. Gyllström seuraa tehtävässä markkinointijohtaja Eva Strömbomia. Strömbom siirtyy kevään aikana takaisin Arla Foodsin Ruotsin organisaatioon.

- Olen iloinen voidessani siirtyä uusiin ja haasteellisiin tehtäviin yrityksen sisällä. Arla Ingmanin vahvuus Suomen markkinoilla on laaja tuotevalikoima, joka koostuu niin paikallisesti tuotetuista meijerituotteista kuin tuontituotteista. Näiden tuotteiden ja ammattitaitoisen henkilöstömme avulla meillä pystymme tarjoamaan kuluttajille inspiroivia maitotuotteita, sanoo Kai Gyllström.

Kai Gyllströmillä on usean vuoden monipuolinen kokemus markkinoinnista, konsultoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä kansainvälisten yritysten parissa. Gyllström tuli Arla Ingmille vuonna 2009 Carlsbergiltä Tanskasta. Vuonna 2011 Kai Gyllström valittiin Itä-Uudenmaan Vuoden nuoreksi johtajaksi  Porvoon Nuorkauppakamarin toimesta.

Kai Gyllström jatkaa johtoryhmän jäsenenä ja raportoi Arla Ingmanin toimitusjohtaja Reijo Kiskolalle.

Toivotamme Kaille onnea ja menestystä uudessa tehtävässä!

Yhteydenotot
Kai Gyllström, markkinointijohtaja, puh. 050 561 1111