Kesäuutuuksia Arla Ingmanilta

Kesäuutuuksia Arla Ingmanilta

Arla Ingmanin kesäuutuudet ovat nyt kaupoissa. Arla Keittiö -sarjaan on tullut kotona tehtävää pehmistä sekä maustettuja crème fraicheja kesän grillikauteen. Enemmän proteiinia löytyy aurinkoisesta välipalarahkasta ja uudesta maitokaakaojuomasta. Tässä vain muutama tuote-esittely, tutustu kaikkiin uutuustuotteisiin oheisesta pdf-esitteestä ja nettisivuiltamme.

Tee pehmistä nyt myös kotona!

Tänä kesänä Arla Keittiö -sarjaan tulee aivan uudenlaisia tuotteita. Yksi herkullisimmista uutuuksista on Arla Keittiö pehmytjäätelö, makuina vanilja, mansikka ja suklaa. Pehmytjäätelö on valmis vispattava jäätelöseos kotikäyttöön. Vispaus, pakastus ja vispaus – niin helppoa se on ja miten hyvää! Koristele marjoilla, hedelmillä, murskatuilla makeisilla tai keksimuruilla ja tarjoa nautittavaksi. Toimii myös jäätelökoneessa. Pehmytjäätelö on UHT-pakattu, ja säilyy pitkään (90 vrk). Säilytys kylmässä. Valmistusmaa Tanska.

Maukasta grillikesää!

Kesän grillijuhlien ehdoton ykkönen on Arla Keittiön maustetut creme fraîchet, makuina paprika-chili ja herkkutatti-timjami. Kuumennusta ja keittämistä kestävät creme fraîchet sopivat monipuoliseen käyttöön - liharuokien lisäksi myös pastakastikkeisiin, dippaukseen, salaatteihin ja keittoihin. Ne parantavat ruoan makua ja koostumusta, koska ne on valmistettu parhaista raaka-aineista. Valmistusmaa Ruotsi.

Luomulla kohti kesää!

Arla Ingman Luomu -sarja kasvaa kolmella uudella tuotteella: vispikermalla, ruokakermalla ja maitorahkalla. Arla Ingman Luomu vispikerma 2 dl vaahtoutuu ylellisesti ja kruunaa leivonnaiset ja jälkiruoat. Arla Ingman Luomu ruokakerma 15 % on täyteläinen luomukerma monipuoliseen ruoanvalmistukseen. Se antaa makua keittoihin, patoihin, kastikkeisiin ja uuniruokiin. Arla Ingman Luomu maitorahka on raikas luomumaidosta valmistettu rahka. Kaikki kolme ovat kotimaisista luomuraaka-aineista valmistettuja uutuuksia. Kokeile ruoanlaitossa ja nauti! Valmistuspaikka Sipoo.

Ihastu sitrushedelmillä maustettuun rahkaan!

Raikas uutuusmaku Auringon hedelmät on kuin pala aurinkoista kesää, raikkaiden hedelmien makua ja harmoniaa. Appelsiinia ja mandariinia on peräti 14 %, proteiinia 8,5 % ja rasvaa vain 1,5 %. Kuten kaikki Luonto+ välipalarahkat myös uutuusmaku auringon hedelmät sisältää vatsaystävällisiä A- ja B-maitohappobakteereita, ovat lisäaineettomia ja into-vähälaktoosisia. Valmistuspaikka Sipoo.

Energiaa treeneihin!

Cocio Sport on hyvän makuinen maitokaakaojuoma, josta saat luonnollista energiaa. Treenin jälkeen lihakset ottavat hyvin vastaan ravintoaineita ja siksi onkin tärkeää nauttia proteiinia, hiilihydraatteja ja nesteitä, joita maito sisältää. Cocio Sport kaakaojuoma sisältää 50 % enemmän maitoproteiinia kuin tavallinen kaakaojuoma. Valmistuspaikka Tanska.

Lisää mielenkiintoisia uutuuksia pdf-liitteessä alla.

Lisätietoja:

Tuoteviestintäpäällikkö Minna Elovainio +358 9 272 00248.