Luonto+ on luonnollisen moderni perhejogurtti

Luonto+ on luonnollisen moderni perhejogurtti

Arlan helmikuussa 2015 lanseeratut Luonto+ -jogurtit ovat vastaus suomalaisten kuluttajien toiveisiin. Lanseerauksen myötä suomalaisille jo aikaisemmin tutuksi tullut Luonto+ -brändi uudistui täysin.

Uusien Luonto+ -jogurttien tuotekehitys on toteutettu tiiviissä yhteistyössä kuluttajien kanssa. Erityisesti lapsiperheiden toiveita ja odotuksia on kuunneltu.

"Monet pitävät jogurttihyllystä tällä hetkellä löytyviä tuotevaihtoehtoja epäterveellisinä ja liian sokeripitoisina. Etenkään lapsille ei haluta tarjota säännöllisesti jogurtteja, joissa on paljon sokeria", kertoo Luonto+ -jogurttien markkinoinnista vastaava kategoriapäällikkö Eetu Viuhkonen.

Uudet Luonto+ -jogurtit ovat terveellinen ja luonnollinen vastaus koko perheen jogurttinälkään. Ne ovat laktoosittomia ja lisäaineettomia ja sisältävät tavallista vähemmän sokeria.

"Luonto+:n makuprofiili on vähemmän makea. Jogurtit sisältävät 9-10 grammaa hiilihydraattia sataa grammaa kohti, kun tavallisesti jogurttien hiilihydraattipitoisuus on noin 13-14 grammaa", Eetu kuvailee.

Luonto+ -jogurtit saavat makunsa aidoista hedelmä- ja marjasoseesta. Vaihtoehtoja on kaikkiaan neljä: pehmeä, maustamaton luonnonjogurtti sekä mustikka-, mango- ja vaniljajogurtti, joissa hedelmä- tai marjasose on lisätty luonnonjogurttipohjaan. Yhden kilon kartonkipakkauksesta riittää kerralla makunautintoja koko perheelle.

Aamupalapöydän piristys

Arlan kuluttajien kanssa käymät keskustelut osoittavat, että maitohappobakteereja pidetään oleellisena elementtinä terveellisessä jogurtissa. Tähänkin toiveeseen on vastattu. Luonto+ -jogurtit sisältävät vatsaystävällisiä Asidofilus- ja Bifidus-maitohappobakteereja.

"Luonto+ -jogurtti on täysin uudenlainen tuote jogurttien terveyssegmenttiin. Se on luonnollinen, mutta samalla moderni tuote, joka sopii hyvin koko perheelle", Eetu sanoo.

Samaa modernia luonnollisuutta viestivät myös Luonto+ -jogurttien pakkaukset, joiden rento ja leikkisä ilme on sekä kaupan jogurttihyllyn että arkisen aamupalapöydän piristys. Pakkauksia koristavat satumaiset lintuhahmot sekä Arlan tuotteista tuttu pilvireunus.

Arla Oy on paikallinen meijerialan suunnannäyttäjä ja osa maidontuottajien omistamaa kansainvälistä Arla Foodsia. 630 suomalaista maidontuottajaamme sijaitsevat kaikkialla Suomessa aina Muoniosta Ylivieskaan ja Skåldön saarelle Tammisaaressa. Olemme reilu ja rehti kumppani niin tuottajille kuin asiakkaille. Tarjoamme luonnollisia makuja Suomesta ja maailmalta päivän jokaiseen hetkeen.