Maista ennakkoon Kouvolan Lakritsin uutuusmakeista festivaalin pressitilaisuudessa

Lakritsi- ja salmiakkifestivaalin lehdistötilaisuudessa tänään (12.11.) on tarjolla ennakkomaistiainen Kouvolan Lakritsin tulevasta makeisesta. "Kyse on tuotteesta, jollaista ei markkinoilla vielä ole", luonnehtii lakutehtailija Timo Nisula, Kouvolan Lakritsin toimitusjohtaja.

Lehdistötilaisuus
Tervetuloa Lakritsi- ja Salmiakkifestivaalien lehdistötilaisuuteen. Festivaalit järjestetään 14. -15. marraskuuta Wanhassa Satamassa. Koe festivaalien tarjoama kooste lakritsin maailmasta. Tule nauttimaan lasillinen proseccoa lakritsin kera, testaamaan lakritsia mausteena ruoanlaitossa ja leipomisessa, sekä lakritsiuutuuksia, ja tapaamaan pohjoismaisten lakritsituottajien edustajia.

Lehdistön akkreditointi
Tervetuloa akkreditoitumaan Lakritsi- ja salmiakkifestivaaleille 14. - 15.11., koskee myös bloggaajia: https://www.lyyti.in/Lakritsfestivaalit-PRESS

Lue lisää osoitteista www.lakritsifestivaalit.com, www.facebook.com/lakritsifestivaalit, www.instagram.com/lakritsifestivaalit ja www.lakritsfestivalen.se, www.facebook.se/lakritsfestivalen, www.twitter.com/lakritsfestival, www.instagram.som/lakritsfestivalen.

Fazer pääsponsorina
Fazer toimii Helsingin Lakritsi- ja salmiakkifestivaalin pääsponsorina. Fazer on valmistanut lakritsia jo 1920-luvulta alkaen ja vielä tänäkin päivänä kaikki sen salmiakki- ja lakritsituotteet valmistetaan Suomessa. Fazer on salmiakkituotteiden markkinajohtaja. Suomalaisten suosikkiherkkuihin kuuluvat muun muassa Pantteri, Tyrkisk Peber, Supersalmiakki ja Fazer Salmiakki Mix. Lisätietoja www.fazer.fi/lakritsi.

Yksi tämän vuoden uutuuksista Lakritsi-ja Salmiakkifestivaaleilla on Fazerin ja Winesta­ten kehittämä lakritsi- ja viinitasting. Yhteyshenkilö Fazerilla on Liisa Eerola, +358 4 47 108 860, liisa.eerola@fazer.com.

• kouvolan lakritsi
  • fazer
  • wanha satama
  • lakritsi- ja salmiakkifestivaalit
  • salmiakki
  • lakritsifestivaalit

Lakritsifestivaalista
Tukholmassa ja Helsingissä vuosittain järjestettävien Lakritsifestivaalien tavoitteena on levittää lakritsin ilosanomaa, luoda yhteisöllisyyttä ja jakaa tietoa. Tukholmassa tapahtuma on järjestetty vuodesta 2009 alkaen ja tänä vuonna se keräsi 11 000 kävijää Ericsson Globen Annexiin. 14. – 15.marraskuuta on Suomen toisen Lakritsi- ja salmiakkifestivaalin vuoro Helsingin Wanhassa Satamassa. Viime vuoden tapahtuma keräsi 1500 kävijää yhden päivän aikana.