LoanScouter lainavertailupalvelu tarjoaa modernin tavan hakea lainaa

LoanScouter on tanskalaisen fintech-yritys Lead Supplyn uusin vertailupalvelu, jolla yritys pyrkii tavoittamaan yhä kasvavan määrän käyttäjiä kansainvälisesti. Yritys välittää Euroopassa jo lähes kymmenen tuhatta lainaa kuukausittain ja tämä trendi on vahvasti nousujohteinen.

Lead Supplyn historia ulottuu viiden vuoden taakse Fair-laan ja Machbanker brändien myötä ja LoanScouter on yrityksen ensimmäinen, alusta asti kansainvälisille markkinoille kehitetty palvelu. Lainavertailu tuo yhteen lainaa hakevat kuluttajat ja lainoja tarjoavat pankit ja yritykset. Lainanhakija voi vertailla jopa kymmeniä vaihtoehtoja täysin ilman rekisteröintiä tai muita sitoumuksia.

Käytön helppous ja turvallisuus ovat olleet vahvasti pohjoismaisen Lead Supplyn avain menestykseen. Yrityksen perusajatus on yksinkertainen: “Lainapalvelujen Momondo.” kertoo Lead Supplyn toimitusjohtaja Andreas Linde, viitaten tanskalaiseen matkahakusivustoon.

Voimakkaasti kasvava ala

Sähköisiä finanssipalveluja tarjoavien yritysten määrä on kasvanut räjähdysmäisesti: aloittaessaan vuonna 2014 Lead Supply oli yksi vain muutamista alan yrityksistä. Nykyään ala on erittäin kilpailtu ja myös kansainväliset suuryritykset ovat astuneet mukaan merkittävien yritysostojen myötä.

Lead Supplylla uskotaan kuitenkin avoimuuden ja läpinäkyvyyden olevan kasvavia kilpailuvaltteja tulevaisuudessa. Pohjoismaisena yrityksenä Lead Supplyn toiminta on korkeimpien standardien mukaista ja yritys kertoo toiminnastaan ja ansaintamallistaan avoimesti.

Yrityksellä on aktiivista toimintaa Tanskan lisäksi seitsemässä Euroopan maassa, muun muassa Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Puolassa ja Espanjassa, joista yritys on saanut vakautta ja kasvua erityisesti vuoden 2019 aikana.

Tulevaisuudessa Lead Supply tähtää Euroopan laajuiseen markkinajohtajuuteen erittäin kilpaillulla lainavälitysalalla. “Haluamme tarjota yhä kattavamman määrän lainantarjoajia maailmanlaajuisesti. Emme ole vielä saavuttaneet tavoitteitamme:” päättää toimitusjohtaja Andreas Linde.

• Finance