Moderni pikalaina on nyt helppo hakea verkosta

Aarhus, Tanska - Lead Supply A/S on julkistanut uuden pikalainojen vertailuun keskittyvän verkkopalvelun. Lainaportaali.fi palvelee suomalaisia kuluttajia verkossa vuoden jokaisena päivänä. - täysin ilmaiseksi.

Lainaportaali on tanskalaisen Lead Supplyn uusin lainavertailupalvelu, jonka tavoitteena on vahvistaa yhtiön jo ennestään vahvaa tuoteportfoliota, vahvasti nopeisiin lainoihin keskittyvällä palvelulla. Kun kuluttaja lähtee etsimään lainaa netissä toimivilta lainoittajilta, nopeus on yleensä avainasemassa. Verkosta haettavat pikalainat ovat vakuudettomia, mikä osaltaan mahdollistaa lainojen nopean käsittelyn. Asiakas voi usein saada lainarahat tililleen jo samana päivänä lainan hakemisesta.

Lainaportaalissa lainanhakuprosessi on mahdollisimman virtaviivaistettu. Lainanhakija voi kilpailuttaa ja hakea lainaa vain muutamassa minuutissa.

Lainaportaali kilpailuttaa lainat

Useiden lainoittajien keskinäinen vertailu on aikaavievää ja työlästä. Siksi Lainaportaali kilpailuttaa lainat jopa 30 pankin ja luotonantajan kesken. Täyttämällä lainahakemuksen käyttäjä saa välittömästi lukuisia lainatarjouksia, joita hän voi heti hakea. Pyytämällä lainatarjouksen hakija ei vielä sitoudu mihinkään, mikä alentaa käyttökynnystä.

Lainaportaali perustuu Omalaina.fi:n 100% suomalaiseen lainapalveluun. Lead Supplylla ja Omalainalla on yhteensä yli 300 000 tyytyväistä asiakasta Suomessa.

Tulevaisuus on vahvasti digitaalinen

Lead Supply on toiminut finanssiteknologia-alalla vuodesta 2014 lähtien ja yritys on kasvanut voimakkaasti ensimmäisten toimintavuosiensa aikana. Tästä osoituksena Lead Supplylle on myönnetty vuoden 2019 Gazelle-palkinto alueensa nopeimmin kasvaneena yrityksenä.

“Olemme alusta asti halunneet olla pikalainamarkkinoiden Momondo.” kertoo yrityksen toimitusjohtaja Andreas Linde, viitaten toiseen menestyksekkääseen tanskalaiseen startuppiin. “Lainanhakijat etsivät jatkuvasti edullisempia ja nopeimpia hakea lainaa ja me haluamme tehdä palveluita jotka parhaiten vastaavat tähän tarpeeseen.” päättää toimitusjohtaja Linde, viitaten yrityksen tulevaisuuden suunnitelmiin.