Nasjonale prinsipper for sikkerhets- og beredskapsarbeid [Infografikk]

Blogginnlegg -

Nasjonale prinsipper for sikkerhets- og beredskapsarbeid [Infografikk]

De nasjonale prinsippene for samfunnssikkerhets- og beredskapsarbeid er direkte overførbare til enhver virksomhet. Den øverste lederen har helt klart det overordnede ansvaret for styring og retningslinjer. Imidlertid er hver mellomleder ansvarlig for å håndtere sikkerheten på best mulig måte i sin avdeling og sitt fagområde. I ytterste konsekvens betyr prinsippene at den enkelte medarbeideren har ansvaret for sikkerheten for det arbeidet han eller hun utfører.

Denne infografikken gir et enkelt og forståelig bilde på hvordan prinsippene kan gjelde for sikkerhets- og beredskapsarbeidet i en virksomhet.

Klikk her for en nedlastbar versjon

Bjørn H Stuedal

Pressekontakt Senior Marketing Manager +47 907 67 902

F24 Nordics AS

F24 Nordics AS er et teknologiselskap med hovedkontor i Trondheim, og en del av F24-gruppen. F24 er Europas ledende Software-as-a-Service (SaaS)-leverandør for hendelses- og krisehåndtering, varsling og forretningskommunikasjon, med mer enn 5500 kunder i over 100 land.

F24 Nordics utvikler og drifter programvareløsninger innen sikkerhet, beredskap og krisehåndtering. Selskapet har siden 2006 hatt en betydelig rolle innen nasjonal beredskap i Norge, med krisehåndteringssystemet CIM.

F24 Nordics
Sluppenvegen 6, 7037 Trondheim