LOCTITE universalt reparasjonslim gir ubegrensede muligheter for industrielt vedlikehold og reparasjon.

OSLO Henkel har lansert LOCTITE HY 4070 universalt reparasjonslim, et innovativt lim basert på en patentert hybridteknologi som kombinerer de viktigste egenskapene til konstruksjonslim og hurtiglim limestyrke, hurtighet og holdbarhet. Denne kraftige kombinasjonen gir forbedret ytelse på en lang rekke underlag og gjør det mulig å løse mange forskjellige utfordringer når det gjelder vedlikehold.

LOCTITE HY 4070 universalt reparasjonslim gir høy ytelse og allsidighet, og utvider bruksområdet mye i forhold til tradisjonelt reparasjonslim. Denne innovative hybriden kan gi løsninger til fabrikksjefer, vedlikeholdssjefer og operatører som ønsker hurtige og holdbare reparasjoner på en lang rekke underlag og under alle former for driftsforhold.

Vedlikeholdsbransjen er under konstant press for å optimere effektiviteten, redusere kostnadene og være på utkikk etter innovative løsninger som holder fabrikkene i gang på en god og sikker måte. LOCTITE HY 4070 universalt reparasjonslim er utviklet for å kunne klare oppgaver som ligger utenfor tradisjonelle bruksområder og hjelpe til med å løse vanskelige utfordringer når det gjelder reparasjoner.

LOCTITE HY 4070 universalt reparasjonslim kombinerer veldig kort festetid med høy styrke, glimrende spaltefyllingsegenskaper og god bestandighet i forhold til temperatur, fuktighet og kjemikalier. Utviklet for å brukes på en lang rekke underlag, inkludert metaller, de fleste typer plast, komposittmaterialer og gummi – LOCTITE HY 4070 er et must i enhver vedlikeholds-verktøykasse.

Dette produktet kommer som en 10 ml patronpakke, klar til bruk.

• Kjemisk industri

• loctite hy 4070
  • loctite 4070
  • bonderite