Kom og test våre MULTI VOLT verktøy på Bygg Reis Deg 2019

Kom og test våre helt RÅ verktøy på Bygg Reis Deg 2019

Kom og test våre helt RÅ verktøy/maskiner!

Onsdag 16. oktober braker det løs på Bygg Reis Deg messen - og vi gleder oss til å treffe deg og vise deg våre innovasjoner og det nyeste innen batteriteknologi. Les mer om MULTI VOLT her

GRATIS inngangsbillett og bitssett

Sikre deg et GRATIS BITSSETT og GRATIS BILLETT ved å bruke kode: E01-06
(vis billetten ved besøk på vår stand E01-06 for å få bitssettet).

Fra Hitachi til HiKOKI

Japansk innovasjon og teknologi siden 1948.

Siden 1948 har vi designet og utviklet produkter basert på banebrytende japansk teknologi.
Gjennom årenes løp har kunnskap, ferdigheter og erfaring dannet et sterkt fundament som vi vil bygge videre på i utviklingen av HiKOKI. Den 1. oktober 2018 ble Hitachi Power Tools til HiKOKI Power Tools.
Les om navnendringen her