Zinzino kompletterer sine skandinaviske vitenskapelige kosttilskudd med sveitsisk bioteknologisk hudpleie

Som en del av visjonen om å påvirke fremtiden innen ernæring og balansere hele kroppen både innvendig og utvendig, inkluderer Zinzinos vitenskapelige hudpleieserie nå eksklusive, rene skjønnhetsprodukter fra det sveitsiske merket HANZZ+HEIDII. Denne hudpleieserien er laget for å beskytte, nære og regenerere kroppens største organ, nemlig huden.

Det globale helse- og velværeselskapet kjøpte HANZZ+HEIDII i 2022 for å dra nytte av den faglige og tekniske kompetansen ved en produktportefølje med personlig ernæring innenfor nye forbrukerområder. De sveitsiske, rene skjønnhetsproduktene er laget med innovativ teknologi på plantestamceller, der man bruker stamceller fra snøalger og edelweiss for å utnytte plantenes mest potente og aktive stoffer. Å kombinere toppmoderne hudernæring med testbasert ernæring viste seg å være en perfekt match på mer enn én måte, sier Zinzinos administrerende direktør, Dag Bergheim Pettersen.

- Vi er begge pionerer innen feltene våre, drevet av visjonær tankegang og banebrytende vitenskap. Med HANZZ+HEIDII´s ledende bruk av bioteknologi, kan vi støtte løsningene våre enda bedre når det gjelder å nære, styrke og beskytte kroppene våre mot stressfaktorer i den moderne livsstilen. Et liv i balanse krever en helhetlig tilnærming til personlig ernæring der hvert organ i kroppen fungerer optimalt, og dette gjelder ikke minst huden.

En gjensidig og helhetlig tilnærming til personlig helse og velvære

Det sveitsiske bioteknologiske hudpleiemerket HANZZ+HEIDII ble etablert i 2017, med gründeren og skjønnhetseksperten Audrey Goebel som medstifter. Med 25 års erfaring fra parfymeri-, skjønnhets- og motebransjen gjorde Audrey det til sin oppgave å benytte naturens unike kvaliteter til nærende, naturlig kosmetikk som alle hudtyper tåler. Dette gjøres ved å trekke ut de helbredende egenskapene fra plantenes aktive ingredienser. Hun forteller at forslaget om å bli med i Zinzinos globale fellesskap for å lede verden mot et sunnere, mer balansert liv, var et naturlig neste steg for HANZZ+HEIDII.

- Det at de to merkene våre samles for å gi synergier for å ta vare på hele kroppen, føles rett og slett helt fantastisk. Zinzino oppfyller etterspørselen etter personlig tilpassede kosttilskudd som hjelper oss å holde oss sunne og balanserte på innsiden. Nå kan vi komplettere Zinzinos meget vellykkede konsept fra utsiden med bærekraftige og luksuriøse hudpleieprodukter som holder huden like balansert.

Alle de ti produktene i HANZZ+HEIDII-hudpleieserien er nå tilgjengelig i Zinzinos nettbutikk, klare for bestilling i Europa som enkeltvarer, kundesett eller månedsabonnement. Lær mer om den sveitsiske, vitenskapelige hudpleieforskjellen og Zinzinos voksende portefølje av helsetester og kosttilskudd for hjemmet på zinzino.com

_______________________________________________________________________________________

Dybdegående læsning

En intelligent hudpleieformel basert på plantestamceller

HANZ+HEIDII sin bioteknologiske hudpleielinje er basert på den såkalte koden Magic Swiss. Den intelligente, multifunksjonelle veganske formelen består av plantestamceller fra snøalger og edelweiss som utnytter de mest potente og aktive stoffene i plantene. Den støttes av InfraGuard: en innovativ, aktiv ingrediens som nøytraliserer frie radikaler og beskytter cellene mot infrarødt lys og blålyset fra datamaskiner og mobiltelefoner. Ved å tilsette rent sveitsisk vann, vitaminer, mineraler og oljer av høy kvalitet med dype, antiinflammatoriske og fuktighetsgivende effekt, får forbrukeren tilgang til en unik, næringsrik blanding med karakteristiske, naturlige dufter og en silkemyk, lett tekstur. Dette styrker hudcellene i dybden samtidig som regenereringsprosessen aktiveres for å bremse aldringstegn og bidrar til at huden kan gjenvinne sin naturlige, levende balanse.

Naturlige, veganske og prisvinnende hudpleieingredienser for alle hudtyper

Den eksklusive HANZZ+HEIDII-hudpleieserien består for øyeblikket av ti forskjellige produkter for en sunn, glødende og balansert hud. Åtte er laget for kvinner, ett for menn og ett for alle kjønn. Alle naturlige, aktive ingredienser kommer fra veganske og nøye utvalgte kilder, uten irriterende, skadelige og tvilsomme stoffer som kan stresse huden og by på miljøutfordringer. Takket være den komplekse, intelligente formelen som intuitivt tilpasser seg alle unike hudtilstander, er produktene egnet for alle hudtyper, inkludert sensitiv og akneutsatt hud.