David Stiernholm - Struktör och föreläsare med fokus på bättre ordning och struktur.

Pressmeddelande: David Stiernholm - Ny expert på arbetsplatsenifokus.se

David Stiernholm - Ny expert på arbetsplatsenifokus.se som kommer att bidra med sin kunskap och kompetens med fokus på att skapa bättre ordning och struktur.

Vi frågar David - "Varför vill du vara med på arbetsplatsenifokus.se?"

"I dagens arbetsliv behöver var och en av oss sätta ramar och hitta rätt arbetssätt på egen hand långt mer än tidigare. Därför delar jag gärna med mig av de verktyg, metoder och knep som ger en god struktur i arbetsvardagen. God struktur gör arbetet smidigare och du får tiden att mer räcka till. Jag tycker om arbetsplatsenifokus.se:s generösa grepp om kunskap kring arbetsplatsen, arbetssätt och arbetslivet. Till det hjälper jag gärna med mina erfarenheter och strukturtips. ” säger  David Stiernholm, Struktör

David Stiernholm är struktör. Han hjälper människor och företag att bli mer effektiva genom att skapa bättre ordning och struktur.

Hans motto: Allting kan göras enklare! David är flitigt anlitad av allt från väletablerade storföretag till entreprenörsföretag i stark tillväxt. Han utmärker sig genom sina superkonkreta verktyg och metoder som du direkt kan använda på jobbet och hemma. David menar på att under en föreläsning med honom, upptäcker du att struktur är både befriande och roligt. Och att du blir mindre stressad och mer effektiv.

David berättar att han varje dag hjälper människor och företag att bli mer effektivt genom att skapa bättre ordning och struktur. Han erbjuder föreläsningar, kurser och personliga sessioner.

Trist med struktur? Nej, smart.

Människor kanske tycker att struktur låter väldigt tråkigt? När man pratar med David är det lätt att förstå att det är riktigt smart. Han tycker att strukturen är befriande och lustfylld. Ta del av Davids förklaring:

För nitton år sedan jobbade jag som projektledare för ett stort handelsföretag. Jag hade en fullspäckad kalender, men ingen koll. Mitt skrivbord var belamrat, mitt huvud var fullt och jag löste alla mina projekt på uppstuds. Den där totala bristen på struktur fick mig att må dåligt och känna mig stressad – till och med på helgerna . Jag behövde förändring, och började se mig om efter en lösning.

Den lösningen heter struktur. Idag har jag verktyg, tankesätt, metoder och rutiner som gör mig effektivare, flexibel och – faktiskt – lyckligare! I mitt arbete hjälper jag dig och dina arbetskamrater att upptäcka struktursmarta sätt att jobba ”, berättar David.

Sedan starten 2004 har många organisationer, företag, universitet och högskolor valt att anlita David Stiernholm.

Mina uppdragsgivare är allt från väletablerade storföretag till entreprenörsföretag i uppstartsfas. Och de finns i nästan alla branscher – över hela landet. Det som förenar dem är ett fullspäckat arbetsschema, och en vilja att förändra sina rutiner” avslutar David Stiernholm, Struktör.

Här hittar du Davids profil på arbetsplatsenifokus.se

Davids referenser:  Transportstyrelsen, Sigtuna kommun, Parks and Resorts AB, Piteå Kommun, Roche AB, Massive Entertainment, Visma Software AB, Lunds universitet, Motivation.se, Rosengrens Advokatbyrå i Göteborg AB, Göteborgs Stad, Faiveley Transport Nordic AB, Tandvårds- och läkemedelsförmånsverket, Finansinspektionen, Posten Meddelande AB, Sveriges Akademiska Coacher m.fl.