BE Resor erbjuder Finlands MotoGP

​Nu är det äntligen klart med datum, priser och tillgänglighet till ​Finlands MotoGP som körs på Kymi Ring i juli månad. Förfrågningarna och intresset har varit enormt och mycket tyder på att antalet åskådare kommer att överstiga 200.000 under helgen. Arenan öppnade i augusti 2019 och betygen har varit väldigt positiva av experter som har analyserat banan. Kymi Ring ligger ca 140km från Helsingfors vilket gör det väldigt enkelt att ta sig dit både från Sverige & Helsingfors.

- Att Skandinavien tilldelats ett MotoGP lopp innebär att intresset från de nordligaste delarna av Europa är stort. Med tanke på att vi är så insatta i just MotoGP så vet vi vad det innebär när ett nytt land tilldelas ett sådant lopp. Det kan ge fördelar för Sverige längre fram att ansöka om MotoGP eller Formel 1 vilket hade varit en dröm. Det är av stort intresse för oss att ingå i ett sådant avtal och med vår kompetens kan vi bidra med väldigt mycket, säger bolagets VD Kliven Issa.

Bildresultat för kymiring

​​I skrivandets stund man kan boka ​MotoGP resor till Finland med flyg, hotell & ​MotoGP biljetter men man jobbar även på att erbjuda egna bussar från Helsingfors till arenan. BE Resor har valt att erbjuda biljetter till alla läktare på Kymi Ring vilket är väldigt ovanligt men efterfrågan är enorm enligt Kliven Issa.

- Redan förra året började vi få väldigt mycket frågor om när Finlands MotoGP kommer att gå av stapeln. När datumet blev klart började frågorna om när paketen blir klara. Redan då visste vi att intresset skulle bli väldigt stor och att vi behöver ha tillgång till alla läktare på arenan. Inom kort kommer vi som Skandinaviens enda sportresebyrå även erbjuda VIP biljetter säger Kliven Issa.

• formel1 resor
  • sportresor
  • motogp-resa
  • formel 1
  • f1 biljetter
  • be resor
  • formel 1 biljetter
  • f1
  • motogp
  • konferensresor

BE Resor är Sveriges ledande sportresebyrå som sedan starten 2007 nischat sig på fotboll, Formel 1 & MotoGP. Här man kan antingen köpa ett färdigt paket med flyg, hotell & evenemangsbiljetter eller skräddarsy sin sportresa efter egna önskemål. Som kund kan man känna sig säker då BE Resor är Officiell biljettagent som garanterar evenemangsbiljetter oavsett vilket event man är intresserad av.

BE Resor har även ställt en garanti till Kammarkollegiet enligt resegarantilagen för att skydda sina kunder ekonomiskt. Resegarantin som är ställd är bland det högst i branschen.

Fotbollsresor
Formel 1 resor