Nyhet för år 2023! Unikt växthus med extra höga dörrar.

Helios Unik - En unik växthusupplevelse för år 2023!

Helios Unik är Classicums nyaste tillskott i produktkatalogen. Ett växthus på mur som med sin extra höga dörrar kommer möta behoven för de som önskar en rymd med höjd och praktisk inredning.

Produkthöjdpunkter:

- Dörrhöjd på 211 cm och sidohöjd på 221 cm

- Växthus anpassat för montering på 60 cm mur

- Komplett växthuspaket

- Stormgaranti

- 12 års garanti

- Leverans i slutet av april/början på maj 2023

När det kommer till de glasade rummen har Classicum Växthus AB länge haft en ledande position i branschen. Med Helios Unik visar vi att vi lyssnar på våra kunder och dess behov och ständigt förbättrar våra produkter. Vi har nu tagit fram ett växthus på mur för att möta behoven för trädgårdsentusiaster som vill ha en rymlig och hög lösning.

Vårt nya Helios Unik är en produkt som stärker vår position som föregångare inom växthusbranschen och tydligt visar vår strävan att göra trädgårdsodling roligare och mer tillgänglig för alla.

Vi ser fram emot att introducera Helios Unik till vårt sortiment 2023 och fortsätta erbjuda högkvalitativa växthus med värde och omtanke för våra kunder.

Läs mer om Helios Unik växthuspaket här.

Vi hjälper gärna till att anpassa våra konstruktioner för att matcha just dina önskemål.
Classicum har över 30 års erfarenhet av flexibla och unika växthusprojekt – både stora som små. Många av våra kunder kan också tänka sig att ha en murstock inne i växthuset eller orangeriet och/eller en uppmurad långsida eller gavelsida. Kontakta oss för rådgivning!

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.