FFCR Göteborg byter datum 2024

FFCR Göteborg byter datum 2024

I samråd med utställare och partners har ett beslut tagits att FFCR Göteborg byter datum till en vecka tidigare, 18-19 september 2024 på Prioritet Serneke Arena.

Det har visat sig att datumet för sista mässdagen för FFCR Göteborg 2024 kommer att sammanfalla med Bokmässans första dag, precis som 2022. Effekten av detta 2022 var att besökare som planerar att besöka FFCR-mässan, inte hade möjlighet att delta.

Det är vår uppgift som arrangör att se till branschens bästa vilket innebär att planera för en mässa som så många som möjligt kan delta på. Därför känns det väldigt bra att ha våra utställare med oss i frågan om datumbyte när det visade sig att mässorna skulle krocka igen säger Victoria Widell Ahlberg, projektledare för FFCR-mässorna i Sverige.

FFCR Göteborg är en del av FFCR-konceptet som arrangeras i fem städer i Norden; Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors och Tammerfors. Tillsammans verkar mässan för hela HORECA-branschen och samlar varje år flera hundra utställare och tusentals besökare.

För mer information eller bilder
Kontakta projektledare Victoria Widell Ahlberg, victoria.ahlberg@easyfairs.com

Easyfairs organiserar och genomför event som ger professionella aktörer möjlighet att tillsammans blicka in i framtiden.

Vi arrangerar i dag över 200 event i 14 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Italien, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige och Tyskland) och driver åtta mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen-Bryssel Nord, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Malmö och Stockholm).

Vår målsättning och det vi brinner för är att ”easifiera” livet för våra kunder och öka ROI:n både finansiellt och tidsmässigt genom en heltäckande strategi, avancerad teknik och kundorienterade upplägg. Våra digitala lösningar och system erbjuder unika möjligheter till effektivt nätverkande och affärsmöjligheter året runt.

Easyfairs Group har 800 engagerade medarbetare, utnyttjar de bästa marknadsförings- och IT-verktygen och utvecklar varumärken som möter våra intressenters behov.

För femte året i rad tilldelade Deloitte Easyfairs status som ”Best Managed Company”, 2023.

Easyfairs är rankad som nummer 11 av världens främsta mässarrangörer enligt STAX årliga ranking

Besök framtiden med Easyfairs och läs vidare på www.easyfairs.com.

För ytterligare information, kontakta:

Anne Lafère

Group CEO