Johan Olson (JL) - Ge så får du tillbaka eller "Givers Gain"

Nu utgåva av "Aktuell information om företagsstöd och bidragsmöjligheter" från EU kandidat Johan Olson, Junilistan.

Innehåll;

• Aktuella utlysningar
  • Produktutvecklingsstöd
  • Nöje som drivkraft
  • 10 tips - söka stöd
  • Konkreta förslag om småföretagen i EU

Jag lever efter devisen att den som ger också får tillbaka efter BNI grundaren Ivan Meisner.

Därför ger jag ut tips till företag som söker möjligheter att expandera eller vill utveckla sin verksamhet.

Jag sammanställer och ger ut information om utlysningar, datum och tips från svenska och EU anknutna fonder och förvaltningar.

Sen hoppas jag bli Småföretagens röst i EU genom kryss i valet!

-"Jag delar gärna med mig av den här informationen då jag ser att stöden ofta går till "fel" verksamheter enligt mig. Det är tyvärr inte så ofta som småföretag enligt vår definition får del av dessa pengar. Det beror ibland på att de inte vet om det och ibland på att reglerna är märkliga. Men genom att sprida den här informationen hoppas jag på att fler skall få klart för sig att det finns möjligheter att söka pengar för att utveckla sin verksamhet och nya produkter och tjänster om man så vill." säger Johan Olson, egen företagare och EU kandidat från Bjärred i Skåne.

• eu-parlamentet eu-valet
  • eu-parlamentet