Fabulous Living Shoppinggallerian lanserar idag Stil&Trends sortiment online

Stil och Trend är en koncept och livsstilsbutik med möbler, belysning, solskydd, tyger, gardinateljé samt unika inredningsdetaljer som funnits i över 20 år och sedan november 2009 ligger på Rådhustorget i Falkenberg. Patrik Malmberg, VD för Fabulous Living säger att Falkenberg är en expansiv ort och att det är roligt att nu lägga upp Stil & Trends sortiment på shoppinggallerian online www.fabulousliving.se  Ägarna, makarna Olsson och Holmström vill att besökaren i butiken skall ta sig tid och känna sig som hemma och smaka på en expresso i butiken samtidigt som de får inspiration. De säger att det känns bra att nu även synas på www.fabulousliving.se så att kunder från andra orter kan besöka butiken online när det passar dem.

Kontaktinfo: VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg mobil: 0708-939141, mail: patrik@fabulousliving.se Operativ Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg mobil : 0703-070321, mail: kristi@fabulousliving.se Telefon till butiken är 0346-13519 samt mail mail@stilotrend.se

• Nya produkter, tjänster

• shopping
  • webbgalleria