VD-bloggen: Förhoppningar för nästkommande mandatperiod
Så har vi då fått en ny regering. Det gläder mig att Tomas Eneroth fick förtroendet och var beredd att axla det med att fortsätta vara landets infrastrukturminister. Det är en annan sak att vara infrastrukturminister under den första delen av en mandatperiod än under den sista där inte minst den nationella planen för infrastrukturens kommande 12 år levereras. Eneroth har visat sig vara en handling