Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Redo för allt - presspaket

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Redo för allt - presspaket

Den senaste iterationen av Goodyears prisvinnande Eagle F1-premiumsortimentet av ultrahögprestandadäck (UHP), Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. Med ny teknik för att förbättra prestanda på vått och torrt väglag, samt lämplighet för elbilar, är Eagle F1 Asymmetric 6 redo för allt.

I det här presspaketet för Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 kan du läsa allt om tekniken som har använts med det prisbelönta däcket, Eagle F1-familjens historia och hur den utgör en del av Goodyears utveckling av däck som är redo för framtidens mobilitet.

Klicka på länkarna nedan för att läsa Goodyear Eagle F1 Asymmetrics presspaket.

1. Arvet från Goodyear Eagle F1

2. Redo för elektrifierande prestanda