Induo lyfter i krisen

Induo lyfter i krisen

Induo har nyligen avslutat sitt bokslutsår. Företaget kan konstatera att trots den rådande pandemin och dess påverkan på världsekonomin har företaget sett en stark utveckling och tillväxt. Det senaste året och framförallt de senaste sex månaderna har företaget sett en positiv utveckling. Bolagets omsättning och tillväxt har ökat jämfört med föregående bokslutsår och Induo ser med tilltro på framtiden.

"Vårt bokslutsår, som avslutades den sista augusti 2020, visade en starkare tillväxt än föregående bokslutsår och utvecklingen ser fortsatt positiv ut" säger Mikael Flodström, Partner Induo.

"Utvecklingen har varit mycket positiv och allt tyder på en fortsatt god tillväxtpotential för Induo under kommande år. Efterfrågan på att koppla upp på distans har kraftigt ökat den senaste perioden, och det ökade fokuset på IoT gör att många av våra lösningar står i fokus" säger Ulf Seijmer, Partner och Chief Innovation Officer Induo.