Ann Mårder, VP People and Culture på Nordic Choice Hotels är en av de som deltar på evenemanget.

Från ord till handling – att lyckas med inkludering!

Välkommen till ett frukostseminarium med:

Christian Horne, HR & Hållbarhetsdirektör Ambea
Ann Mårder, VP People and Culture på Nordic Choice Hotels
Charlotte Zetterlund, Human Resource Manager Hemköp
Aaron Kroon, People Director på Schibsted Nordic Marketplaces & Chief People and Culture Officer på Blocket

3 februari 2023 kl. 08.30 - 09.30.
På Klarabergsviadukten 90, Stockholm.

Kan vi genom att skapa mer inkluderande arbetsplatser lösa rekryteringsbehoven och skapa affärsnytta? Hur går vi från ord till handling?

Frukostmötet är ett samarrangemang av Samhall och Jobbfestivalen. Sara Revell Ford vd för Samhall och Mats Wernheim Jobbfestivalens grundare kommer att delta och ge sina reflektioner hur vi tillsammans kan bryta utanförskap och skapa mer inkluderande arbetsplatser. Samtalen leds av Inga-Kari Fryklund, Samhällspolitisk chef Samhall.

Frukost serveras från 08.00. Välkommen!